Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 12:03:10 +0300

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06939 aadressile Tartu maakond, Nõo vald, Meeri küla, 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee// Joosti// Voika küla (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoonet kavandatakse riigi põhimaanteega nr 3 
piirnevale kinnistule, millele on ka juurdepääs riigimaanteelt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27126849>  (menetlus nr: 
449671), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister